top of page

My Site Group

Public·71 members

Sia Enko
Sia Enko

Städfirma Nacka erfarenheter

Det kom upp hemma att vi kanske behöver ta hjälp med städningen framöver, och då började jag kolla lite vad som finns i Nacka. Jag satt mest och klickade runt utan att riktigt veta vad jag skulle leta efter. Under tiden hamnade jag på www.limpio.se/stadfirma-stockholm/nacka/ och såg att de verkar arbeta i just det området. Där fanns information om städtjänster och hur de kan anpassas efter behov. Jag gick igenom sidan ganska snabbt för att få en överblick. Det verkade finnas olika delar som beskriver vad som ingår. Samtidigt är jag inte helt säker på vad man ska fokusera på i början. Hur gjorde ni när ni började kolla på sådant?

11 Views
Steven Lon
Steven Lon
14 hours ago

Det där låter bekant, speciellt när man inte haft med städfirmor att göra tidigare. Jag råkade själv se den sidan när jag letade efter alternativ i Nacka för ett tag sedan. Det jag reagerade på var att det var ganska enkelt att förstå hur de presenterar sina tjänster. Jag gick inte in på detaljer direkt utan försökte få en känsla av upplägget. Det hjälpte mig att snabbt avgöra om det var något att återkomma till. Efter att ha tittat på flera sidor blev det lättare att se skillnader. Har du hunnit kolla fler eller är du fortfarande i början?

Members

bottom of page